Maj 19, 2010

Jag måste här ifrån, jag känner det i hela mig.
Behöver lämna skola och folk och bara vara.
Men innan man kan göra nått sånt får man försöka hitta en problemlösning.
Sedan se till att göra klart kursen!
Och så väntar jag på svar från Eva, om jag kan få hjälp nu i sommar..
Eftersom jag inte fått jobb förrän i juli.
Men men, i vanlig ordning blir det väl inget med nått..
Fast det hoppas jag inte!


Men annars idag har det varit föreläsning, som jag inte minns nått av??
Sedan grupparbete.
Så kom jag hem en timme innan det var dax att åka på Johans skol föreställning.
Försökte ta kort men vi satt så lång bak och blir ju inte bra när man zoomar med mobilen direkt ;)
Men han var så söt så :)

En ko var han.


Han var med riktigt bra i början, men man såg ju mer tiden gick att han tröttnade och tappade intresset.
Men han sjöng med bra där i början och vinkade som en liten blå ;)
Efteråt var det fika utanför i berget.

Nu gäspar jag mest så tårarna rinner så bör väl snart lägga mig.
Men först ska jag sortera tvätt då jag har tvättid imorgon bitti.
Alltid trevligt..

Nej, dax att sätta igång så jag kan sova snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0