Maj 23, 2010

Usch, då var helgen över och vad har jag gjort??
Hatar när jag blir så seg så jag inte får gjort nått och så blir jag stressad över det, men inte att jag hade börjat då?
Fick iaf pluggat igår, satt t om på balkongen en stund och läste, men det tröttnade jag snart på då det var varmt och jobbigt ljus att läsa i och några solglasögon har jag inte.
Hade mig en kall blöt handduk på huvudet och då lyckades jag uthärda en halvtimme.
Jag är nog en sol människa i massor!! ;)
Men fick gjort mer när jag satte mig inne.
Så fick läst och sen räknat lite.
Men så tröttnade jag för att jag inte fattade.
Dumt att se till att hitta och förstå då.. Nej mycket bättre att bli sur och stänga boken..
Hrm..

På kvällen där nån gång så åts det tacos här hemma med Martin, Börje och Johan och sågs på film.
Johan har nog Martin som en idol! För oj så mycket "Martin, Martin, Martin" det var och så skulle han sitta så nära han bara kunde. Nått så söt.

Idag åkte vi till Torp, skulle vara nån motor grej där som de tänkte kunde vara kul att åka på.
Jo... Det var snart gjort.. Var inte ens lite att hurra för..
Men Johan fick gjort slut på de stackars pengar han lyckats spara, så han var nöjd.
Medan jag saknade en annan tjej med, för det var inte så mycket hjälp att få av Börje när jag stod och kollade på ballerina skor. Så några sådana kom jag inte hem med :(
Fanns en del för 199, det gillar jag för då kan jag få två par!
Så får snart åka in igen, med en tjej!

Sen när jag kom hem kollade jag på Lady och Lufsen, fast sov bort mitten delen ;)
Och inte har jag fått tummen ur att göra nått vettigt som att plocka eller diska eller PLUGGA.

Men nu måste jag sätta igång för nu är det snart dax..
Imorgon är det skola igen, sista riktiga föreläsningen innan tenta.
Sen på tisdag är det redovisning *mår illa*.
Men men, sen är det massa plugg som gäller.
De skulle försöka få in en räknestuga med, och det kan nog vara bra att gå på.
Tentan är nästa vecka, alltså om vi räknar från imorgon måndag.
Så har en och en halv vecka ungefär på mig att plugga.

Nej nu ska jag glo mer på tv..
Och sen sova.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0