9:e maj

Helgen är snart över :(
Jag vill ha mer ledigt ju...
Men om 26 dagar ligger jag och sover och behöver inte funderar på något skolrelaterat på ett tag!!
Så det är bara att hålla ut.. Och räkna ner.

Helgen har annars varit bra, fredagskvällen spenderade jag hos Sandra med (mycket) god mat, chips och tv.
Och så klart trevligt sällskap ;)

Och igår var ju själva höjdpunkten i mitt liv, iaf tills i natt klockan ett.. (får hitta ny höjdpunkt nu)
Då var det ju dax för Haaks i parken!!
Och, inte att förglömma, Örjan. Det är mammas nya kärlek ;)
Hon hade visst glömt vilken av bröderna det var hon ville ha (ja de två som är bröder) så hon lämnade dem bakom sig och valde Örjan. :P
Han var kanon rolig! Och Haaks kan väl inte vara annat än bra?? ;)
Nykär var jag!! Ända tills de slutade spela iaf, då gick det över ju.. :(

Men det var så roligt!
Så nu (jag kom på ny höjdpunkt!!) är det bara att vänta på att GT karnevalen ska dra igång för den har Haaks!!!!
Må det inte vara den 17:e juli bara.. Då har man ju annat planerat..
Och tror kanske inte Kristina hade uppskattat att man inte kommer bara på grund av att ett band ska spela ;)

Här har vi pojkarna


Och så klart får vi ha med Örjan också.
Här som The King ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0