6:e maj

Då var ytterligare en dag snart över.
Dagen har jag spenderat med Valeska och en lite misstänksam Alva ;)
Hon kunde inte riktigt bestämma sig om jag var farlig eller okej.
Det gick i vågor. Hahaha.
Så söt!

Annars sitter jag mest här och suckar, borde läsa men orkar inte, borde duscha men orkar inte, borde plocka i ordning men orkar inte.
Så jag sitter bara här och ser på tv och tar några bitar Marabou Polka choklad.
Kanon god!

Är Criminal minds nu, men får väl försöka läsa lite ändå och så får jag väl duscha imorgon bitti.
Blir säkert bra.
Imorgon kväll ska jag ha lite myskväll med Sandra :)
Lite mat och så :)
Kanske att Ramona kommer förbi och säger hej med, man kan ju alltid hoppas iaf.

Är skola imorgon med, och det lockar inte.
Det är tur att det är under 30 dagar kvar nu.
För är så trött på det nu..

Nej får väl se om de löser denna självmordsvåg som går..
Är det en seriemördare som är på g.. ?
Det återstår att se.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0