4:e maj

Idag tog jag mig hela den låååånga vägen till kontoret ;)
Fick bestämt en dag som jag ska komma och vara med på Kansli då de har gjort om posthanteringen och så.
Skulle även ta och prata med Hans, men som om han kände på sig att jag var i närheten så gick han hem precis innan jag skulle gå upp!
Men fick veta av de i växeln att de ska diskutera semestrar imorgon, så bad en av dem att hälsa att jag var där och att han kan höra av sig.

Har även fått tvättat och bäddat rent i sängen.
Inte illa av en lat liten mask som mig.
Fick t om skrivit upp nu tvättid med!
Dax att lära mig göra så nu tror jag ;)
Har även räknat några uppgifter i boken, men upptäckte att det inte var så lätt utan själva teori boken.
Och den frågade jag om på biblioteket förut när jag ändå var ute och gick, och den kommer inte förrän fredag eller tisdag nästa vecka! Oj oj..
Men men, ska nog gå bra ändå..

Vet ni, på lördag kanske det blir Haaks för mig ändå.. Fast nu har jag väl inte sagt nått om det tidigare kom jag på? Ja ja, iaf, det sägs att mitt namn står på gästlistan.. Men om det verkligen är så, det vet man aldrig.
Och på fredag kanske det blir en tjejkväll =)
Är på tiden nu! Så jag hoppas inte jobbet kommer ivägen för dig nu Ramona! ;)
För nu är det dax, det är ju pinsamt dåligt att vi bara lyckas få till ungefär två sådana om året!
Speciellt när vi bor så nära varandra. Hahaha.

Nej, nu kanske jag ska räkna lite till då..
Eller kanske dammsuga..
Eller bara glo på tv..

Nått blir det av det iaf.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0