18:e maj

Ännu en dag börjar gå mot sitt slut.
Och jag som skulle plugga så för vi ska gå igenom och prata ihop oss om grupparbetet imorgon...
Hmpf..
Det blir till att börja nu på riktigt och sitta tills det är klart.
Det är bara det att jag tror det går fort om jag bara börjar..
Men det är ju själva börjandet som är svårt!

Ingen som vet nått bra sätt att få snabba bra pengar?
Jag har ju inget jobb i juni,
och då hade jag hemskt gärna åkt till Karen ett par veckor.
Eller jobbat, om jag hade fått det så klart!
Men hade varit så skönt att komma sig iväg och bara vara.
Glömma skola (som jag måste plugga massor till nu dessa två veckor så jag klarar tentan), och bara få vila sig.
Och kanske, om man har tur, gå ut och dansa i massor!
Ja det låter bra iaf.
Men det får nog vänta ett par år eller så tills det kan hända.
Men drömma kan man alltid :)

Idag var jag hos Emma och hälsade på en sväng.
Vi satt i solen en 40 minuter kanske.
Och tror ni inte på fan att jag lyckades bränna mig lite?
Hahahaha. Inte så det känns eller knappt syns längre.
Men blev snyggt röd där en stund.

Kristina vill ha mer kort..
Så.. Jag får väl försöka bli bättre på att ta kort då ;)
Men just nu har jag inget på lur.
Får ta kort på barnen, för är inte så pigg på att ta kort på mig själv.
Har inget balsam hemma, så mitt hår står åt alla håll.
Och det är inget alla behöver se ;)

Nej nu får jag nog sätta lite fart!

Ha en bra kväll.



(se en form av bild.. ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0