17:e maj

Idag när jag kom hem så stod de där i köket.
Det nya kylskåpet och den nya frysen!
Jag har bara väntat sen februari ;)



Helt vitt och fint ;)
Än så länge iaf :P
Men bakom där har det nog inte städats på evigheter,
för tydligen fanns det papper och sånt där bakom.
Ett kvitto hittade de, från 2001!
Ja ja.

Varit i skolan annars och försökt hålla mig vaken.
Så nu ska jag egentligen sätta mig och läsa ett par kapitel och sätta mig med uppgiften vi har.
Är ett grupparbete. men det är lite analys och sånt.
Så för att slippa åka in imorgon när det inte är nån föreläsning så har vi sagt att vi gör det hemma.
Vi finns på telefon och msn och så.
Men annars så diskuterar vi hur vi har tänkt och så på onsdag.
Känns bättre, än att behöva åka fram och tillbaka.

Har inte mycket annat att säga så lägger upp några kort istället.

Här flätas det en liiiten fläta i Johans lilla tofs.


Theo satt bredvid och tittade på


Försöker knyta ihop flätan


Sötaste Albin var i krokarna han med


Här tittar de på kort på flätan som syster tog


Jo, det är ju Kims födelsedag med.
Så honom fick jag grattat på facebook förut :)
Det är visst även Mats T så sa till Amanda att hälsa och gratta.
Och inte att förglömma så är det ju Norges egen dag med.
Så grattis till dem!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Men sen februari var väll inget... hehe.. Själv har jag väntat 1½ år på en toarullehållare, i förrgår kom den upp, wiiii.



Pöss!

2010-05-18 @ 11:22:11
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Kristina

Måste ju också säga att det var roligt med bilder. Mera mera!

2010-05-18 @ 14:38:58
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Se där ja, då var det ju ingen väntan alls för mig om man jämför med din toarullehållare ;)



Jag får väl försöka ta mer kort då ;)

Men glömmer det hela tiden, och blir inte kanon kort med mobilen direkt ;)

2010-05-18 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0