16:e maj

Idag går det bara inte att komma igång.
Så jag gav upp och la mig och kollade på tv, men där kunde jag inte ligga för kunde inte slappna av.
(och var ju bara skit på tvn ändå)
Men ändå kommer jag inte igång.

Dagen började bra, fick smörgåstårta förut :)
Maj, Börjes farmor, fyller år idag och bjöd på tårta så jag fick jag med.
Men sen tappade jag allt vad humör var?
Undra vad det var i de räkorna..
Slit ut mitt hjärta. Snälla.
Och så är det en riktig söndag, jag vill ju vara mer hemma och bara vara..
Men är bara att hålla ut, nu är det ju inte många dagar kvar.
18 dagar till tenta så om 19 dagar är jag leeeedig.
Jag längtar, längtar, längtar!

Nej jag får väl försöka sätta igång en stund iaf.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0