11:e maj

Jag mötte på en viss chef i fredagskväll.
Han looooovade att han skulle ringa igår innan klockan tre.
Än så länge är det nog måndag innan klockan tre... För här har han inte ringt.
Och man kan ju tycka att jag skulle ringa honom då.
Men det tänker jag INTE göra.
För det jag fick veta i fredags var att jag inte får nån vecka utöver det jag redan fått.
Utan han vill isf ha mig som avlösare så den som jobbar får rast.
Och om det nu är det enda han vill ha mig till och jag ändå inte får mer än så, då tänker inte jag lägga ner tid på att försöka få tag i honom. Vill han ha mig där får han höra av sig.
För att vara avlösare ger inte mig en enda krona mer i lönekuvertet ändå.
Så varför jobba ihjäl sig för att få vara det då?
Möjligen skulle jag få en dag, wow. En dag i v 27 för att komma in i det igen.
Så, om de nu inte tänkt jag ska göra allt på en dag, så får jag jobb två dagar i v 27 och sen jobbar jag v 28 till 33. Det är bara det att jag vet inte om det är heltid eller halvtid v 32 och 33.
Kanon kul!

Annars så ska vi få veta vad för grupparbete vi ska göra imorgon.
Hurra vad jag längtar.. Eller inte..
Suck. Men på torsdag är det tre veckor till tenta, så snart är det slut!!
Jag måste bara få tummen ur och plugga ordentligt med.. Bläää.
Men men, snart klart och jag kan, jag kan, jag kan!

Men nu får jag väl ta och plocka lite och kanske få tummen ur och skriva ut och läsa lite.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0