28:e mars

Ja då var helgen över.
Hade gärna haft några dagar till innan nästa kurs drar igång men det får man ju inte bestämma själv ;)
Men en dag emellan tenta och ny kursstart känns lite väl lite.
Tentan har jag svårt att säga hur det gick.
Jag svarade på sex frågor precis som man skulle.. Gäller ju bara att svaren var rätt och hade tillräckligt med text och info. Kan ha gått bra, kan ha gått mindre bra. Det är bara att vänta och så.
Är lång väntan bara. Eller ja, kan bli. De har tydligen fram till den 20:e april på sig..

Och imorgon börjar som sagt nästa kurs.
Organisation och ledarskap. Bara namnet får en att somna!
Och är lite sur. De hade en av böckerna på biblioteket när jag kollade för ett par veckor sen, jag reserverade den och idag gick jag inte och kollade om det hänt nått och ja det hade det ju.. Fast inte som jag ville.
Utan boken finns inte längre?!??!! Så då skulle jag leta upp den, finns knappt någon begagnad.
Skickade till en som vi får se om han svarar.. Adlibris hade den inte kvar i sitt sortement (så klart för där har jag 75kr i rabatt). Då fick jag lite psykbryt, men fick iaf sett att bokus hade den. Men plötsligt är det ju över 300 kr som jag inte räknat med. Ja ja.
Men så arg jag blev på biblioteket.
I denna kursen ska vi göra en rapport eller nått liknande i grupp. En grupp på 3-5 st.
Sist jag kollade är Ulrika och jag bara två.. Så vi måste hitta fler folk.
Och det är ingen vanlig tenta utan det är rapporten, obligatorisk närvaro på seminarierna och sen muntlig redovisning och försvarande av rapporten!
Jag kan ju lika gärna hoppa av med en gång.. Typ.
Ja närvaron ska jag väl klara och rapporten är vi ju fler på, är vi på det muntliga med men man måste ju prata.. Det vill INTE jag!!

Såg på schemat nu med.
Vi har skola måndag och torsdag denna veckan, och sen får det ju bli grupparbetet med då.
Nästa vecka har vi ett seminarie utöver grupparbetet. Den dagen håller på mellan 9.15-16.00.
Först har vi förmiddagen 9.15-12, 12-13 har vi info om valbara kurser inför sista året och annat inför det.
Sen börjar seminariet igen 13.15-16.. Det innebär alltså en kvarts lunch???
Hur tänkte dom där då??
Idioti.
Lite trött på skolan känner jag :P
Tur det bara är 10 veckor kvar!!

Nej ska nog snart ta och lägga mig och se om jag kan få lugnat ner mig lite.
Är skola hela långa dagen imorgon.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0