Straffad

Bara för att jag inte gick på min tandläkartid så blir jag nu straffad.
Nu har jag, så klart, fått ont. Om det är nått sår eller en tand det vette katten.
Men ont gör det så det går ner i halsen.
Mycket oskönt är det.
Skulle ju inte förvåna mig det minsta om det är en tand som jävlas bara för att jag inte är miljonär och kan göra sådana lyx saker som att kolla mina tänder.

Så jag får sitta här och ha ont i halsen p.g.a att något är galet i munnen.
Låter som trevliga månader tills jag, kanske, har råd att faktiskt gå dit och då få veta att det går på 700 miljoner och ändå inte har råd.

Nej, förhoppningsvis är det bara nått sår eller nått så det går över snart.

Nu ska jag fortsätta hitta min koncentration som tagit semester.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0