Mest bara dravel

Ibland blir jag lite mörkrädd.
Över människor.
Jag förstår inte hur folk tänker ibland.
Önskar jag kunde ge er mer specifika saker om vad men det går inte.
Men det är väl så livet är.
Vi tänker inte lika om saker.
Och ibland tycker vi att de tänker en aning (eller vääääldigt mycket) fel.

Annars är det bara som vanligt här.
Jag är trött.
Och lat.
Och får inte tummen ur med pluggandet.
Men men, nån gång så kommer det sig väl.
Men att det ska vara så svårt att komma igång.

Nej nu ska jag fortsätta sucka lite och vänta på att klockan blir sova dax.
Fast det är ju inte förrän efter hemmafruarna och annat på tvn.
Imorgon är det skola som gäller.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0