31:a mars

Då var snart mars månad gjord den med.
Någon annan som tycker det går väldigt fort? :)
Den nya kursen har startat, vi har förhoppningsvis hittat en organisation att göra vårt arbete på.
Låter som en väldigt rörig kurs, men men bara att läsa och göra så gott man kan.
Så hela påsken vet jag iaf vad jag har att göra.
Måååånga sidor att läsa!
Idag har första halvan av dagen bara bestått av att slappa.
Det var så skönt!
Var trött, så sov länge och sen låg jag i sängen och bara kollade på tv och datorn.
På eftermiddagen åkte jag till syster för att passa pojkarna en stund :)
Så söta så!

Men imorgon är det skola igen.
Föreläsning på förmiddagen, sen ska vi stanna kvar i gruppen och göra i ordning en planeringsrapport som ska in till vår handledare.
Sen är det påskledigt och som sagt mycket att läsa.

Har börjat räkna ner veckorna nu, är lite trött på skola, och det minskar ju för var dag som går :)
Snart är det klart.
Tredje juni har vi sista tentan, sen är det sommar"lov"!

Nej har inte mycket givande att skriva här, ville mest visa att jag lever ;)

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0