Juni 6, 2010

Men ååååhhhh!!!

Där försvann ett inlägg.
Fel inlägg!
Fast jag tryckte på rätt??
Suck.

Jag behöver fortfarande komma bort.
Jag hoppas det kan bli så.

Jag har haft en slappar dag som jag skrev,
i inlägget som försvann.
Ingen mobil på och datorn avstängd.
Det har varit en mycket skön dag.
Låg ute en sväng på balkongen
men då var det fortfarande för varmt så var ute
mindre än en halvtimme.
Har även fått börjat läsa på en bok jag lånat av
Valeska för ett halvår sen =)
La mig ute en sväng senare på eftermiddagen med
då var det svalare och funkade bättre.
Men om det hjälpte benen, det vet jag inte ;)
Har även slö tittat på tv.
En bra lugn dag helt enkelt.

Nyss kom jag på att jag har tvättid imorgon.
Hade jag totalt glömt bort.
Men nu har jag iaf fått sorterat tvätten så det är klart.
Blir ju inte lika mycket när jag varit duktig och tvätta varannan vecka
istället för en gång i månaden ;)
Så blir snart att lägga sig så man orkar upp imorgon klockan sju.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0