Nu är det nog

Nej nu får det nog snällt räcka.
Jag har läst och räknat igenom allt en gång till.
Så nu får det vara nog, jag kommer nog läsa igenom teorin imorgon på bussen men inget mer räknande.
Så nu ska jag bara ta det lungt och vila.

Har fått fixat klänning till bröllopet med =)
Känner mig visserligen lika smidig som ett kylskåp i klänning,
och ser lite ut som barbapappa meeeeen vad gör man inte för att vara fin på Kristinas dag ;)

Nu är det klart iaf!
Och jag behöver inte fundera mer på det.
Nej, nu ska jag nog bedöva huvudet med lite tv tittande.
Och sen får man väl försöka sova någorlunda i tid så man inte missar bussen imorgon.

Hugs and kisses.

Kommentarer
Postat av: kristina

Du är säkert jättefin♥ i klänningen, allt klär ju en skönhet.

Puss

2010-06-03 @ 07:44:34
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det som är bra med bröllop är att det är bruden de ska titta på, inte mig ;)

2010-06-03 @ 22:41:58
Postat av: Ravnamal

Interesting site. Worth the visit!

2012-07-06 @ 09:25:54
URL: http://ravnamal.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0