Juni 27, 2010

Då var det söndag.
En sval söndag.
Igår var det så varmt, satt utanför Robins i solen och höll på att dö i värmen ;)
Satt med en våt handduk på huvudet, han skrattade gott åt mig..
Kan jag inte fatta? ;P
Sen kom skuggan sakta men säkert till mig och då blev jag mer levande.
Men där satt vi, hela dagen lång.
Åkte ju till honom på fredagskvällen, det blev grillat och så.
Sen var det mest prat och sen sov jag där till dagen efter.

Så dagen startade med att vi satt ute och där satt vi, som sagt.
Jag har lyckats få en riktig snygg bonbränna..
Känns ju lyckat när man ska ha klänning i juli..
Men, det går väl bort och jag blir lika vackert vit som vanligt.
Benen då.. Ja de var mer i solen än nått annat.
Men de, de är lika fina vita som vanligt :P
Det är helt otroligt.
Så det får bli brun utan sol på dem skulle jag gissa..

Idag är det kalas dax för Theo :)
Men innan dess kanske jag borde göra nått vettigt?
Dammsuga t ex, har hundmat lite här och där ;)
Men vi får väl se om jag orkar resa på mig..
Sitter rätt bra här, just nu.

Men lite kläder får det bli iaf.

Ha en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0