Juni 23, 2010

Sista dagen... :(

Jag har starka funderingar på att lægga mig ner, hålla mig hårt fast i nått
och skrika och sparka lite med benen och VÆGRA åka hær ifrån.
Fast jag tror inte jag hade behøvt gøra det, tror hon hade låtit mig stanna ændå ;)
Vill inte hem, inte riktigt æn.
Det har varit så skønt att vara hær.
Och hade det inte varit så att Theo fyller år på fredag och jag ska jobba på måndag
och rækningar ska betalas nu i dagarna så hade jag lætt bokat om och stannat kvar.
Men hemma finns det ju saker som ska gøras. Tror det ær bra att betala rækningarna,
och vill ju vara hos Theo nær han fyller och jobbet ær ju viktigt det med.
Jag får åka hit någon annan gång, lite længre.
Vænta två år till så ska jag nog ha råd och tid :)

Men kanske, om vi har tur, så kommer de ner till væstkusten v 28..
Hoppas hoppas :)

Suck, jag vill stanna hær..
Det har varit en så skøn vecka.
Lugn och bra.
Telefonen ær inte mycket anvænd eftersom det blir dyrt.
Datorn har jag inte suttit vid hælften så mycket som hemma ens.
Vi har inte gjort nått speciellt och vi har inte suttit och pratat hela tiden.
Vi har mest bara varit, vi har læst, jag har broderat, hon har virkat, vi har sett på tv.
Bara haft det lungt och skønt.
En dag var vi ivæg, då hon klippte sig och letade klænning till brøllopet hon ska på nu på lørdag.
Och i lørdags var vi ivæg på tjejfesten.
Men sen har vi inte varit mer æn till affæren om vi varit ivæg.

Och det ær så grønt hær, massa grønt och træd och inte det minsta platt.
Får som betar, en traktor som åker runt och någonstans gødlar de.
Helt kanon helt enkelt.
Jag ær nog en lands-tjej och inte inte stads-tjej. (Som om nån blev førvånad ;))

Ja, jag har væl inte så mycket mer att skriva æn rent gnæll om att jag inte vill hem
så jag slutar skriva nu ;)

Men hær kommer en låt som spelades på førfesten och sen dess fastnat i mitt huvud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0