Juni 18, 2010

Har hamnat i Norge och hemma hos Karen :)
Eller ja, hær hamnade jag ju redan i onsdags kvæll ;)
Idag sitter vi och tar det bara lungt.
Har en riktigt slappar fredag, inte fel alls :)
Ïgår var vi ivæg och gick i ett køpcentra och tittade.
Karen ska på brøllop næsta helg så jagade en klænning.
Hon fick køpt sig en och jag fick køpt mig ett broderi.
(ja jag børjar ju bli gammal så får ju køpa sånt att roa mig med ;))
Sen var vi hem till en kompis till henne, Karen skulle hjælpa henne med en dopklænning.
Sen bar det av till huset igen och så hade vi kvæll med mat, tv tittande, boderi/virkning och choklad.
Inte dumt alls.

Imorgon blir det først en lugn dag, jag ær ensam hær då Karen ska jobba.
Sedan bær det av till fest. Tjejfest ær det som gæller imorgon.
Jag hoppas bara jag orkar hålla deras tempo ;)
De har liiiite mer tempo æn vad jag har och brukar bli nååågot senare æn vad det brukar bli før mig.
Men det ska sækert bli så bra så.

Nu vet ni iaf att jag lever ;)

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0