Juli 27, 2010

Hmm, det klingar fel.
Att fadern ska varit med och fiskat krabbor men inte sonen.
Nej för den stackarn var väl på fritids.
Man blir mörkrädd över människor, människor som är föräldrar men inte har vett nog att faktiskt uppföra sig som just en förälder.
Stackars barn som råkat få en rent av psykisk idiot och en allmän idiot som föräldrar.


Annars så är jag lika lat som vanligt.
Funderar på att gå till affären nu, men har så ont i fötterna så vet inte om jag har nån lust.
Har fått nått konstigt ont i fötterna som jag inte förstår mig på.
Fötterna gör ont och känns som elefantfötter.
Ja ja, går väl över får jag hoppas.

Annars får jag nog ta och börja plugga nu.
Så det ska jag göra.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0