...

Nu har de lagt ut tiden för de två tentorna som jag har tänkt försöka mig på.
Den 21:e och den 24:e augusti.
Vi får se hur det går.. Den 21:e är lördagen samma vecka som min sista jobb vecka.
Så det blir att plugga hårt när jag jobbar..

Jag måste bara få tummen ur att börja!
Att det ska vara så svårt...

Städat fick jag inte gjort heller..
Får ta det imorgon ;)
Det går ju inte ifrån mig.
Imorgon ska jag vara i växeln några timmar.
Bara för att friska upp minnet lite.
Sen är resten av veckan ledigt.
Så då får jag ta och sätta fart.
Någon dag kanske jag får mig lite finbesök med.
Men.. Det tror jag på när jag ser det ;)

Nej, nu ska jag fortsätta svettas lite.
Sommaren är uuuuunderbar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0