Usch, usch

Ja nu sitter man här och mår illa över imorgon.
Som vanligt :P
Men bilen står iaf på parkeringen, tankad och klar,
lite att äta på imorgon har jag fixat
och pennor och sånt ligger framme.
Även kläderna har jag tagit fram. 

Har läst men kommit så långt att jag inte fattar sånt jag kunnat hela tiden..
Lite för mycket läst då gissar jag..
Men ska nog ta en sista kik på lite ord (som man tydligen ska kunna)
och ett par saker till, sen får det nog bli natten...
Jag vill bara ha det gjort nu så det är över.
Så imorgon gäller det att hålla huvudet kallt, ta det lungt och så löser sig (nog) allt till det bästa.

Jag kan, jag kan, jag kan, jag kan..

Sådana här stunder skulle jag kunna önska att det fanns nån här att prata med.
Håkan ger inte så mycket svar :P
Men fick pratat med Robin i telefon en stund, så det får duga.

Sen blir det att åka hem och ta en snabb städ.
Jag skulle ju städa lite emellanåt i pauser när jag pluggade.
Men blev inte riktigt sådana pauser som jag hade tänkt.
Så får dra över lite snabbt med dammsugaren och så bara.
För imorgon kväll kommer Valeska, Alva och Louise.
Det blir pastasallad och äpplepaj =)

Nej, nu får jag läsa de där sakerna och sen får det bli sängen.

Natti natt.
Sov gott.



Kommentarer
Postat av: Ibrahimruna

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-27 @ 08:34:18
URL: http://ibrahimruna.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0