Veckorna går för fort!!

Usch, snart tenta dax igen!!
Nästa vecka på fredagen är det dax igen...
Och denna gången känns det inte så bra..
Jag har inte riktigt förstått vad det är vi ska kunna egentligen?
Känns bara som en väldigt flum kurs, själva kursen är nog väldigt bra.
Men föreläsningarna känns som bara.. Tidsfördriv?
Vi har två föreläsningar kvar innan tentan..
Det känns inte tillräckligt ens på långa vägar.
Denna kursen har inte varit så bra planerad med föreläsningar och så tycker jag.
Men det är bara att läsa böckerna och läsa och läsa och se om det vill fastna.
Vi skulle egentligen haft en föreläsning på torsdagen nästa vecka, dagen innan tenta.
Men den fick dom iaf tagit bort.
För det funkar inte att ha en så dagen innan.
Tenta veckan ska man ju tenta plugga inte vara iväg på massa föreläsningar.
Men det får gå som det går, på något annat sätt kan det iaf inte gå ;)

Nu funderar jag på att gå och lägga mig och kolla på CSI NY och Medium från sängen...
Det lät lätt skönt faktiskt..

Ni får sova så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0