Feb. 10, 2010

Var hemma tidigt idag =)
Elva var vi klara i skolan så var hemma en timme tidigare.
Och vi fick veta att vi inte ska göra nått arbete som det var sagt!
Då kändes livet lite lättare en stund ;)
Och vi vet vad vi får på tentan av just denna läraren, så bara att lära sig att räkna ut det på rätt sätt så har man iaf ett poäng ;)
Så nu är det plugg som gäller i en vecka, nästa onsdag är sista föreläsningen och sen är det tenta på fredagen.
Så plugg plugg plugg som gäller.

Inte för det hjälpte så mycket att komma hem tidigt.
För självklart fick jag huvudvärk efter jag ätit så jag somnade.
Och sen har jag mest varit slö.
Men imorgon så då drar det igång!
Massa massa plugg!
Som student har man inte mycket till liv mer än plugga..
Men mindre än ett och ett halvt år kvar nu, så sen kanske man kan hitta på nått annat nån gång! ;)

Sitter och tittar på Biggest loser.
Ibland kan man fundera på hur dom lyckas.
Men sen kommer man på att där är dom instängda i nått hus och det enda dom gör är att träna och äta rätt.
Då hade vi nog lyckats allihop.
Är när de kommer hem som det svåra börjar.
Kanske är det man ska göra, söka till biggest loser, de ska ju göra en svensk sån ;)
Nej, fy fan för att visa upp sig på tv så.

Men nu ska jag fortsätta kolla.
Är ju ett par minuter kvar ;)

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0