Snart är dagen över, igen

Snart en dag slut igen.
Skulle egentligen varit till Valle idag och hälsat på men blev inte så :(
Hade ont i huvudet redan igår och sen har det hållt i sig hela natten.
Och när klockan ringde i morse höll det fortfarande i sig, tillsammans med illamåendet.
Så kände att jag varken skulle vara trevligt sällskap eller orka.
Så fick ringt och "avbokat".
Sen sov jag flera timmar till och vaknade igen med nått så ont.
Men fick fått i mig lite mat och ett par tabletter till och sen fick jag sovit ett par timmar till.
Så då vaknade jag iaf mer människa vid tre än vad jag var innan.
Satt med bokslutet en stund, sen kom Robin och hälsade på :D
En liten överraskning så, sådana gillar vi! :D
Så det blev lite te och yatzy, lagom jobbigt.
Och när han åkte satte jag mig med bokslutet igen.
Inget klokare än vad jag var innan.
Det stämmer fortfarande inte, tröttsamt!
Men nu har jag bett Jessica, som jag jobbade med på kontoret ett tag, att kolla igenom om det är nått hon ser som är galet.
Hon har jobbat med sånt, så förhoppningsvis ser hon vad som jag gjort fel.
Har frågat henne i skolan med, men hon hade ingen koll hon heller..
Så nu hoppas jag på Jessica =)
För imorgon innan 21 ska det skickas in, och vore ju bra om man kan få läst lite i böckerna med.
Så man är lite med i dem oxå.

Annars sitter jag bara framför tvn nu, fast finns ju inget där att se.
Men från 1:a mars börjar det rulla på med de bra serierna på tv igen!

Fick höra av Robin med att vi ska hålla tummarna lite...
Så här hålls det tummar för fullt :)

Nej, får väl ta och bläddra på tvn eller nått.
Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0