Rent, rent

Denna dagen har gått så fort.
Jag skulle bara plocka lite förut innan Johan skulle komma.
Men blev fast i köket och skrubba på luckor och lådor och bakom spisen (!).
Sedan åkte Johan till en kompis och lekte istället så jag forsatte, så nu är hela lägenheten städad.
Har t om fått tvättat golven, är inget jag gör direkt ofta om man säger så.
Det enda är ju att allt ser ju likadant ut som det gjorde innan ;)
Men jag vet iaf att det är rent =)
Fick slått på stort i köket, fick bytat gardiner!



De duger väl? =)
Jag fick dom av Robin när han flyttade.
Och jag har ju ingen gardinstång i rummet så är bara i kökets ena fönster det finns gardiner.

Jag hade duschat innan jag bara skulle plocka lite..
Ja det känns ju rätt onödigt nu ;)
Blev ju gott varm när man höll på.
Men som tur är kan man ju duscha igen.

Nu ska jag se om det är nått på tv, men inte melodifestivalen, sånt orkar jag inte se.
Och finns det inget där har jag tre roliga böcker att läsa ;)

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0