Nu får det fan vara nog

Finns det fet-läger här nån stans..
Eller kanske man ska vara med i Biggest loser?
För så här kan det inte fortsätta, för det är sjukt.
Nu får jag snällt ta mod till mig och gå och träna själv,
för om det fortsätter i den här takten så sitter jag fast i min säng utan möjlighet att gå ut om ett år.
Och det är väl inte jätte spännande.

Nej nu får det fan vara nog.
Man gillar inte sig själv, då gillar man ingen annan och allt känns bara värdelöst då.
Så vill jag ju inte ha det.
Vill gilla mig själv, så jag kan gilla andra och kanske komma vidare här i livet.
Låter ju som en plan.
Får bara se till att gräva fram den där jävla tummen först.

Hur kommer det sig att man blir helt nere men man gör inte en sak åt det?!?!
Nej, NU FÅR DET FAN VARA NOG!


Kommentarer
Postat av: carro a

Heja SYRRAN!!

Hoppas verkligen att du klarar detta<3 Synd att vi inte bor närmare å att våra scheman passar ihop, då hade vi kunnat träna tillsammans... Kramar syrran

2010-02-05 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0