...

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!

Jag börjar få stor panik nu.
Det är vissa saker som bara inte går in i hjärnan!!
Uträkningar som säkerligen kommer komma på tentan.
Men nej, dom vill inte in!
Och den jäkla snön???
Mer panik! Fast över att behöva köra i detta.
Jag har ingen lust att snurra av någon väg på väg till tentan och dö.
Men det är väl bara att åka i god tid och ta det lungt och försiktigt.
Bilen är iaf här och har fått handlat de obligatoriska polkagrisarna som jag alltid har på tentan.
Inte de långa stängerna, utan de små.
 

Nej, jag får väl snällt fortsätta...

(nu ringde Solveig och gav mig numret till vägverket om jag ville ringa dit imorgon och kolla hur vägarna var.. Kan hon läsa tankar?)

Ha en trevlig kväll och tänk på mig imorgon bitti och håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0