...

Hur kan man vara så trött på människor heeeela tiden som jag är?
För inte kan alla vara så dumma i huvudet som jag tycker dom är ;)
Det fattar jag ju.
Men ändå sitter jag och bara suckar åt dem.
Skakar på huvudet över dem.
Men men, det går väl över.
Någon gång.
För det är ju inte så jag tror jag är "bättre" än dessa folk.
För suckar rätt mycket åt mig själv med. :P
Men mig måste jag ju umgås med heeela tiden.
Andra kan jag sucka åt utan att de vet om det :P
När de sitter och pratar i telefon på bussen så att ALLA hör om hennes pojkvän som röker på.
Eller sitter i föreläsningssalen och pratar under tiden läraren pratar med sin jobbiga röst som gör så man ryser.
Eller de som bara tror att dom är störst, bäst och vackrast. Och tuffast, och coolast, och fräckast.
Finns många olika folk att störa sig på :P
Men som sagt, det går väl över.
Hoppas jag.

Nu ska jag ta och lägga mig.
Skola imorgon.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0