En helt vanlig dag

Den här dagen har inte givit så mycket.
Varit väldigt lung.
Glodde mest på tv och pratade (äntligen) med Karen på msn.
Sen vid tre var jag med och lämna Johan hos mormor och morfar.
Han ska vara där till söndag :)
Kul för honom att få komma bort och göra nått sånt nu när det är lov och så.
Sen har jag mest laddat hem saker för skolan imorgon.
Öppnade även boken och fick en lite depp, för den är på över 600 sidor och på engelska.
Jag vill inte ha mer engelska! Det går ju beviserligen inte så bra då..
Men som tur är, är föreläsningarna på svenska så får väl hoppas att det mesta fastnar därifrån.

Nu ska jag skriva ut massa papper, hitta ett block och packa väskan och sen ska jag nog bara glo på tv tills det är sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0