Dravel

Har skickat mail till kommun om sommarjobb.
Bad dem svara, även om de inte kan ge mig bestämt, men ändå så man kan planera lite, ifall det kan tänkas bli nått.
Hans, It-chef (växeln), har svarat att han ska börja titta på semestrarna denna veckan och skulle höra av sig sen.. Så kanske? Han verkade positiv i mailet iaf. Men man vet ju aldrig.
Idag fick jag svar till henne jag skickade till på Kansli att hon har vidarebefodrat mailet till chefen för Kansli och även ekonomi chefen (och Hans men han har ju redan fått ;)). Så då är det bara att vänta och se.
Men jag hoppas då att de kommer med positiva svar så man kan låta sommaren komma i lugn och ro.

Ser på medium nu, sen blir det sängen.
Skola imorgon, men är sovmorgon och sen föreläsning så är hemma ganska så sent imorgon.
Men sen har vi bara tidiga tider kvar ett tag fram :)

Nej får fortsätta titta på tvn.

Sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0