Dravel

Imorgon blir det Uddevalla.
Ska äntligen få komma iväg och träffa Valeska och Alva igen. :)
Blev ju inget sist gång för jag hade migrän men inget sånt är här nu och hälsar på så då åker jag.
Och vaknar jag med det imorgon så åker jag ändå!
Nu är det dax vi ses igen.
Får bara se till att inte snöa så att bussarna bli inställda.
Men verkar inte som det kommer snö förrän närmare helgen.
Fast tycker allt det räcker nu.



Men mer lär väl komma.
Bara att le och se glad ut ;)

Men tycker allt jag har snö på balkongen så det räcker.

   

Det har iaf löst sig med gruppen till arbetet i skolan.
Vi är fyra nu vilket man minst skulle vara.
Vi har däremot inte kommit på nått tjänsteföretag men vi skulle höras av imorgon så löser det sig säkert.
För på torsdag börjar det igen.
Marknadsföringen denna gången, inget jag ser fram emot men så är det ju.
Klarar jag tentan jag gjorde i fredags, vilket jag tror, så har jag 7 kurser och en C uppsats kvar!
Ja egentligen 9 kurser... För har ju två kvar från förra året.
Men dom tar jag.. Nån gång.
Men i vilket fall som helst så har jag isf klarat 10 så har ändå fler klarade än vad jag har kvar. =)
Börjar räknas ner nu ;)

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig och titta färdigt på CSI NY och sedan är det Medium.
Hoppas bara att västtrafiks sida funkar nu så jag kan kolla när det var bussen gick.
Men runt tjugo över åtta tror jag..
Men kan ju vara bra att veta säkert.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0