Dravel

Någon som vill åka till skolan för mig imorgon??
Har en föreläsning som jag har noll lust att åka på, för vill stanna i sängen och soooova bort förkylningen.
Men det går inte för sig för vi ska gå igenom sånt vi ska kunna räkna på fredag.
Kanon planering, verkligen.
Jag försöker mantar mitt "jag kan" men funkar inget vidare denna gången :(
Börjar tvivla innan jag ens hunnit sagt det tre gånger.
Men men, det går som det går, det värsta som kan hända är att jag får göra om det.
Men det vill jag ju undvika, vill inte hamna efter ju.
Så det är bara att försöka plugga på.
Pluggandet har ju inte alls funkat som jag velat den här gången.
Men men, inte mycket att göra åt det nu.
Har hela eftermiddagen/kvällen/natten imorgon på mig och hela dagen/kvällen/natten på torsdag med.
Får iaf låna Solveigs bil =)
Det är ju gott det iaf, att det är löst.

Nej nu ska jag ta min snoriga näsa och stoppa i boken.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0