Dravel

Nu sitter jag på soffan.
Har gått igenom alla kapitlen i boken, och skrivit ner sånt som verkar bra att kunna i mitt block.
Så kändes som jag hade lite koll då.
Sen blev jag trött i huvudet så nu har jag suttit på soffan en stund.
Men nu är jag rastlös igen.
Inget bra att se på men har ingen lust att sitta med böckerna igen.
Får ju ha nått att göra de andra dagarna med ;)
Just nu har jag sån lust att göra nått när tentan är avklarad.
Är bjuden på fest på fredagen, men vet inte om det är nått jag ska gå på.
Är ju samma dag som tentan så man är rätt trött och man ska klä ut sig till nått western.
Plus att jag inte känner nån som ska dit..
Och vi vet ju alla hur det brukar vara.. Man har ingen lust alls när man kommer sig dit.
Så det är nog bara uttråkandet som talar just nu.

Nej får väl se om jag kan hitta på nått annars är ju sova rätt skönt.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0