Jag lever fortfarande! Gör ni?

Det har inte blivit nått gnällande här på bloggen ;)
Men det kanske kommer nu när man skriver, vad vet jag.

Igår var det iaf min dag :)
Den dagen som är den bästa att ha facebook ;)
För då ser det ut som man har maaaaaassa kompisar när man får hälsningar från höger och vänster :)
Födelsedagsharen hade även läst min blogg, duktig hare eller hur?
Så jag fick mig en ny telefon!
Tusen tack mamma och syskonen!! ♥ (Hrm.. Födelsedagsharen menar jag)
Blev så glad så jag nästan grät, fast tårarna slutade fyllas på när mamma tittade så på mig ;)
Blev även bjuden på mat av mamma, inte fel!
Och så fick jag glas från Caroline och örngott från pojkarna :)

Annars gick dagen mest ut på att plugga, men det är ju så det är.
Har suttit mesta dels av eftermiddagen med, men nu tror jag att det ska tas kväll istället.
Bara packa väskan, ta fram kläder och lägga sig på soffan och vila huvudet.
Sen bär det av imorgon vid halv sju, ska gå av i Munkedal och där får jag åka med en tjej som läser samma kurs så jag hinner in till tentan i tid :)

Vet inte vad jag ska säga om hur det känns..
Det känns som, när jag läser det, att jag har relativt storl koll. Vet ungefär vad som gäller vid de olika avtalen och vet vilka lagar som gäller.
Sedan när jag slutar läsa blir jag mindre säker ;)
Men, det går som det går. Är ju inte värre än att man får göra om det.
Men.. Jag kan, jag kan, jag kan, jag kan!

Nej, jag tar nog kväll om en liten stund.
Ska kolla igenom anteckningarna en gång till bara.
Sen ska det vara kväll för hela slanten!



Nallen har tagit kväll redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0