Dec. 13, 2010

Idag var introduktionen på kursen.
Och i denna har vi iaf fått en bra lärare så det känns ju skönt :)

Men däremot har jag haft smått huvudvärk hela dagen och den vill inte ge med sig.
Har även varit väldigt trött och nästan funderar på om man även kan kommit in i klimakteriet redan nu.
För sådana värmevallningar jag hade i skolan. Hahaha.
Antagligen är jag mer bara lite halv dålig gissar jag ;)

Så nu ska jag sortera tvätten och sen gå och lägga mig och se på CSI (det som är kvar efter sorteringen) och Medium från sängen.
Tvättid imorgon klockan sju, alltid lika trevligt.
Men mest för att hoppas på att huvudvärken ska gå över.

Så vi hörs och ses när vi hörs och ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0