I fredags..

.. efter jobbet fick jag finfrämmat.
Helen och Vincent kom och hälsade på =)
Trots att vi ses... Ja, inte allt för ofta så rullar det på bra när vi ses.
Och det tycker jag är precis så det ska vara.
Vincent han charmade mig totalt.



Och som tur var verkade han gilla mig med ;)
Det blev en något längre träff än vad någon av oss hade räknat med.
Men det blir nog lätt så när det är så sällan man ses och man har trevligt.
Efter att vi suttit och bara pratat och tiden sprungit iväg så bestämde vi att det var kanske dax för lite mat.
Eller ja Helen kanske bestämde mer och jag hängde på.. ;)
Så jag hade turen att bli bjuden på kinamat.
Kanon gott!
Är det så att vara värdinna kan jag vara det fler gånger ;)



Efter maten tog vi en liten promenad, ja vi skulle ju hem igen.
Så en liten promenad blev det och en lång stund stående på parkeringen.
Vi ville inte riktigt skiljas åt.
Så där stod vi och pratade ännu mer.
Och det bästa (ja kanske inte men bra nära) var att hon verkade lite små sugen på att följa med på Håkan den 6:e november!
Wwiiee!!
Äntligen någon =D
Så jag hoppas det blir så, för nu har jag velat se honom läääänge.



Var en mycket trevlig eftermiddag och kväll.
Jag hoppas vi ses snart igen.
Och att vi kommer oss iväg till Skandinavium och Håkan =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med bildbevis, se till att visa dom för din mamma ;) Ja Håkan vore kul, vi får ordna det! Du var en bra värdinna, det är alltid så kul att ses när vi väl får till det :)

Kram

2010-08-09 @ 21:38:19
Postat av: Jessica

Japp bildbevis! Mamma läser här så hon har nog sett dem nu ;)

Håkan låter som en fantasktisk idé tycker jag :)

Kramar

2010-08-09 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0