Har man tråkigt fyller man i en ointressant lista.

Du heter: Clary Ingrid Jessica Alexandersson

Smeknamn:
Moster? Har nog inga direkta smeknamn, bara Emma som kallar mig Jezz.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Oj, allt som är ledsamt? Har nog ingen speciell låt, beror nog på.

Beroende av:
 Choklad, tv, dator och internet och så klart familj och vänner.

Vad tror folk om dig?
Vet inte? Fått höra att jag alltid ser sur ut, så det är väl det då.

Stämmer det?
Nej, det hoppas jag verkligen inte.

Vad får du oftast komplimanger för?
Är väl när folk tror jag pluggar lika mycket som det ser ut på facebook ;P

Hur imponerar man på dig?
Man kan ju börja med att kunna skriva ordentligt. ;)

Brukar du skratta för dig själv?
O ja! Det händer ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Nu ligger krediträtten uppe på disco vilket var på tiden". Från Ulrika.

Var bor du?
Kungshamn.

Trivs du där? Ja fast drömmen är ju ett litet hus på landet. Nån gång kanske.

Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer. Men oftast är det nog bara ett "Hallå".

Vem ringde du senast?
 Börje.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: 
"Gå ner nu".

Antal timmar sömn inatt:
 Ett bra antal.

Sov du ensam:
Ja.

Brukar du komma i tid:
Ja, jag försöker iaf.

Hur känner du dig nu:
 Mest trött. 

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.

Vad tycker du om fötter:
Har inget emot fötter.





Vad saknar du:
 Inte vad, vem. Karen!

Hade du en bra kväll igår:
Jag minns knappt vad jag gjorde igår kväll? Jag satt nog mest bara här så den var nog bara bra.

Favorit dryck på morgonen:
Nu dricker jag bara vatten på morgonen.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Är väldig väldigt olika. Men när jag är trött.

Är du blyg?
Ja, är ju ingen nyhet.

Sysslar du med någon idrott:
Nej, det vore ju ljug att säga.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Nej det kan jag inte säga.

Är du nöjd med ditt liv: 
Ja då men ser fram emot att komma vidare.

Är du bortskämd:
Beror väl på hur man ser det. Jag försöker alltid klara mig själv men vet att jag har en familj som skulle göra allt för att hjälpa mig.

Vad gör du i morgon:
Tvättar, läser. Jag ska bara vara leeeedig.

Vad är det värsta du vet?
Finns nog mycket. Men saker som går ut över barn som inget kan göra, det tål jag inte.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
 Att jag har =) De är alla kanon, alla på sina olika sätt.

Vad är det finaste du fått? 
Vet inte. Min dator?

En speciell dag du minns:
Minns knappt igår så kan inte komma på nån speciell dag.

Du samlar på:
Dammråttor.. Det är nog det.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Om jag ringer nån alls ringer jag mamma.

När grät du senast:
Idag, först över nån förändring.. Och sen över en tvserie :P

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala skulder. Spara. Och kanske en liten resa?

Vill du gifta dig:
Ja det skulle jag väl kunna om man träffat rätt karl.

Vill du ha barn:
Ja. Planerar ett köp i Danmark eller tjata till mig en kopp.. ;)

Är du musikalisk?
Kan ju klinka nått på ett piano och försöka ta ton i en blockflöjt.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Beror på vad som finns hemma men oftast finns det bara vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.

Biter du på naglarna:
Nej.


Kommentarer
Postat av: Vemundalva

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-07-06 @ 12:16:26
URL: http://vemundalva.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0