Långa långa dag.

Vilket fruktansvärt lång dag.
Har försökt pluggat men det har gått segt.
Känns som jag kan de sakerna mest utantill nu som jag övat på.
Och det är väl inte jätte bra kanske.
Förstår fortfarande inte det där med lutningen men förhoppningsvis kommer det bara en sån fråga och då får man göra så gott man kan och sen fixa de andra ;)
Ska läsa igenom allt en gång till snart, men sen är det bra.
Huvudet kan inte ta in mer och jag bara oroar mig inför körningen.
Hatar när jag ska köra på ställen jag inte vet var jag ska ta vägen.
Men jag gissar att det finns både skyltar och annat folk som ska dit jag ska.
Frågan är bara när man ska åka för man ska nog åka i god tid med tanke på att det kan vara köer.
Och jag vet inte hur lång tid den vägen tar heller..
Ja ja, får åka i god tid, hellre där för tidigt än för sent.

Jag kan, jag kan, jag kan, jag kan!

Men som jag längtar till denna tiden, eller t om klockan tre, imorgon för då är jag visserligen inte hemma utan på kalas, men jag är ledig!
Läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0