...

Jag kan inte rekommendera att städa när det är kvavt, äckligt, varmt och man har huvudvärk.
Det slutar bara med att man svettas som en gris, är förbannad, har mer ont i huvudet och mår illa.
Men nu är det ju iaf rent.
Får besök imorgon av Helen och iaf sonen vet inte om mannen följer med.
Det märker jag :)
Och när man får besök kan det ju vara kul om de inte snubblar över dammråttorna.
Nu ska jag ner och hämta sista tvätten med sen får det bli en dusch och läsa mikroekonomi.
Det går illa med pluggandet kan jag meddela (?) när jag sätter mig så är jag bara mest trött.
Detta känns inte så bra längre..
Suck.
Men bara att fortsätta.
Synd bara att veckorna går så jäkla fort.
Är bara nån dag över två veckor kvar tills det är dax.
Och känns inte som jag får satt mig och pluggat som man ska när man kommer hem från jobbet.
Men det kommer väl snart för nu börjar paniken och stressen komma så då brukar det väl lösa sig själv.
Jag kan, jag kan, jag kan som vi vet.

Nej får hämta tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0