...

Suck.
Jag hade tydligen en tid på Näl igår.
Men någon hade bara bokat in mig men inte skickat ut remissen.
Smart.
Så då var det liiiiite svårt för mig att veta att jag skulle dit.
Var en sköterska eller liknande som ringde så jag iaf slipper betala nån avgift för uteblivet besök.
För det tänker jag då inte göra när de inte ens säger till att jag ska vara där.
Fick mig en ny tid iaf över telefon plus att det ska komma brev.
Blev som tur är den veckan när jag är ledig från både jobb och skola.
Så det passar ju bra då.
Ska bara jaga tag i en bil eller chafför.
Men det löser sig säkert.

Men irriterad blev jag, på personen som missat skicka ut remissen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0