Drömma går ju..

Det där om att jag ska köpa hus sen när jag är klar i skolan och jobbat några år och så..
Det kan jag nog glömma.. För fy vilka priser!
Jag vill inte ha nått i samhället men t om de utanför är ju dyra.
Fast klart, var ju ett hus på Smögen som var klart prisvärt, de ville ju bara ha
16 500 000 för det..
16 500 000!!!! Helt sjukt!
Nej det får bli att flytta in i landet tror jag, för där kan man ju få tag på tok billiga hus.
Om man nu promt ska ha ett.
Man kan ju bo i lägenhet med. Men inte fasen en etta!
Eller så får jag helt enkelt se till att jobba upp mig bra på jobbet och spara som en idiot.
Så ska jag väl kunna ha råd med ett litet hus på landet, nån gång.
Får så svårt att få ihop resten av livsplaneringen då bara ;)

Nej nu ska jag lägga mig.
Skulle jag gjort för en halvtimme sen redan tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0