Aug. 31, 2010

Imorgon drar skolan igång igen.
Men de har inte lagt ut något om vad vi ska gå igenom eller vilka kapitel i vilken bok det handlar om imorgon.
Det är tur att de är ute i god tid..
Ja ja, det löser sig.
Väskan är iaf packad och det är städat här.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Sova känns det som i mitt huvud ;)

Satt nästan hela dagen igår och bara läste.
Hade Robin här på förmiddagen en kort sväng först.
Sen var det mest läsning som gällde med ett stopp för Medium klockan 22 :P
Boken blev äntligen utläst vid halv två i natt.
Och efter det hade jag lite svårt att somna för då snurrade det vampyrer i huvudet och var mest svårt att somna så fick halvglo på tv tills huvudet hade släppt vampyrerna och skepnadsskiftarna.
Men nu har jag läst alla fyra böckerna om Belle, vampyrer och varulvarna (eller ja, som sagt, skepnadsskiftarna).
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem heller.
Mer än att det snurrar vampyrer i huvudet när jag sover.
Det enda jag kan säga är väl att de är lätt lästa ;)
Och att man borde läsa dem innan man ser filmerna för nu ser jag bara de skådisarna framför mig och det förstör en hel del.

Men nu ska jag väl..
Öhh..
Ja, jag vet inte.
Sitta på arslet mest tror jag.
Om jag inte somnar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0