Aug. 26, 2010

Vad är detta??
INGET att se på, på tvn.
Just nu har jag på Kunskapskanalen, det är inte för ofta.
Skulle behövt ta ett städtag i köket men..
Jag har ingen lust ju..
Men när det är så här lite på tv så kan jag ju lika gärna passa på.
Fast inte än.. Sen.. ;)

Idag har jag mest spenderat tiden nere hos Sandra i affären.
Det är egentligen inte mycket vi säger?
Men tiden går på nått vis ändå ;)
Jag blev med två klänningar och en kofta också.
Eller ja, inte förrän imorgon är de mina men de väntar snällt på mig.

Så imorgon får det bli en sväng dit igen, kanske man stannar, kanske blir det Torp med Börje.
Det ska inhandlas present till Johan och Albin och så ska det handlas mat och sånt till kalaset på söndag.
Ett hejdundrans kalas blir det med.. 
Antagligen två timmar som flyger förbi.
Så Torp blir det, antingen imorgon eller på lördag.

Nej, nu är jag rastlös så jag får väl fixa i köket och kanske vika tvätt.
Slipper den kanske hänga där tills nästa gång jag ska tvätta ;)



Kommentarer
Postat av: Mor

haha de va länge sen<3 /carro

2010-08-26 @ 20:47:35
Postat av: Jessica

Ja det är ett litet tag sen ;)

2010-08-26 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0