Aug. 19, 2010

Sista dagen på jobbet är gjord!
Skönt =)
Mina arbetskamrater var så söta, så istället för att bjuda på kaka "för det äter inte du ändå".
HAHAHAHA! 
Men en poäng hade hon i det, jag äter inte gärna kaka innan nio på morgonen ;)
Så fick jag ett kuvert med några hundralappar i!
Söta söta människor =D
Och mammas dotter som jag är ;)
Så fick jag allt lite tårar i ögonen :P
Men kan ju inte sitta där och gråta så dem fick jag då blinka bort.
Hahaha.
Men det bjuder jag på.
De pratade lite på tjänsten som är ute med.
Och de tyckte alla att jag ska söka ändå.
Fast jag inte har läst nått sånt än.
Så får väl kanske ta och skriva en ändå då.

Sen kom jag hem, gjorde mat och åt med Börje och Johan.
Sen kom jag på att det kanske går lättare att plugga om man stänger av datorn?
Och vet ni, det gjorde det!
Då sprang nästan tre timmar förbi.
Hahaha.
Men när det närmade sig tre timmar tappade jag koncentrationen och nu sitter jag här och har haft paus, lite väl länge.
Men men, sånt är det.
Imorgon är en hel dag med plugg.
Och även lite tenta snacks handling och hämtning av bil på kvällen.

Nej, om jag ska ta och läsa lite kanske.
Fast sitter och pratar med Ulrika på msn nu om skolstarter och kurser och omtentor och bussar.
Så får se hur långt jag kommer ;)
Det bästa kanske hade varit att sova egentligen.
Så kommer man upp i bra tid imorgon istället.
Vi får se vad som händer.

Men ni får sova så gott.


Nej men se, jag hade ett kort till på stjärnorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0