Aug. 1, 2010

Nu har jag kommit mig igång med pluggandet lite mer.
Men blir ju sur när jag fastnar och inte fattar ;)
20 dagar kvar till tenta.
Jag tog bort anmälan på den andra.
Så löser det sig tids nog ändå.
Och jag får en hel vecka ledigt innan skolan börjar!
Underbart.

Var på stand up igår i Hunnebo, var så roligt =)
Man fick verkligen använda skrattmusklerna.
Inte fel det.

Idag är en sån där dag, en sån när man är mest ensam i hela världen och man bara önskade att någon kom och höll om en en stund.
Men istället får jag lösa fler mikroekonomiska uppgifter!
Imorgon är en annan dag och allt sånt.


Idag bjuder jag på två små stjärnor..


Kommentarer
Postat av: Ramona

Vilka modeller... undra vad som hände med dem?? :D

2010-08-01 @ 22:03:27
Postat av: Jessica

Ja... Man kanske borde leta upp dem och göra ett "Vad gör de nu" repotage??

2010-08-01 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0