Fortfarande den 8:e april

Jag kom på mer.

Vi hade info om valbara kurser i tisdags.
Och usch så jobbigt det blev!!
Jag vill läsa så många ju.. :/
Det är mellan två och fyra stycken vi ska välja beroende på poäng.
Det är många juridik kurser som jag vill/tycker är bra att ha.
Där fanns det ett helt block på fyra kurser som jag är intresserad av.
Sen fanns det några till juridik kurser i ett annat block som kan vara bra att ha..
Och sen har jag ju varit inne på att läsa personalekonomi och det är ett annat block det med..
SEN vill jag även läsa två andra juridik kurser men de har vi ingen platsgaranti på så de får man söka till som vanligt.. Men jag tror ju knappast jag klarar av att läsa massor på en gång..
Så det ser nästan ut som det får bli massa extra plugg efter sista året är gjort?
Får man ett jobb kan man ju alltid läsa de kurserna på nätet och då går de på halv eller kvartsfart.

Åhh, jag vet inte riktigt..
Senast den 15:e ska vi skickat in vilka kurser vi vill ha..
Svårt!!

Men jag får väl läsa om kurserna och sen funder och sen bestämma..
Eller nått..
Men om jag vill läsa ALLA som jag vill nu får jag läsa ett helt år till!
Och det vet jag inte om jag vill ;)

Men jag får väl läsa och fundera..
Är ju några dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0