...

Så nu har jag suttit några timmar igen, men idag gick det bra mycket segare.
Var svårare att skriva om metaforer för kulturen än om ledarskap.
Så detta blir inte lika långt men det får bli som det blir.
Men nu tar jag ledigt från detta för idag.
Fick order från Ulrika att jag skulle ut och ha roligt. Haha.
Så bäst att lyda då??
Så det blir till Hunnebo om en stund med Robin, hem till lillebror först och sen får vi se vad som händer.
Tydligen hade de satt in vin i kylen för mig och Robin säger vi ska dricka tequila så jag är väl hemma vid åtta igen ;) Ska gå på dop imorgon med så det kan ju bli spännande.
Men nu ska jag nog ta en liten vila först sen duschen.

Jo, det jag egentligen skulle skriva ju!
Fick mail idag från Dalsi =D
De har fått en liten pojk =D
Så massvis med grattis till dem!

Nu, vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0