8:e april

Tänkte jag skulle skriva nått.
Låg igår när jag skulle sova och som vanligt kom jag då på nått bra att skriva.
Men tror ni jag minns det nu?
Nepp!
Så det var säkert inget viktigt :P
Men just då var det kanon!
Jag kanske borde ligga med ett block och skriva ner mina bra blogg idéer jag får om kvällarna/nätterna.

Annars är det precis som alltid här.
Jag är lagom uttråkad, stressad och lat :P
Försöker få komma igång och läsa boken som ska läsas ut till tisdag och som ska lämnas till biblioteket på måndag.
Men går väldigt segt..
Har försökt i flera timmar nu.. Men har inte kommit ett steg närmare. Hahaha.

Men jag har iaf läst andra bloggar och glott på tv.
Och t om satt igång diskmaskinen och tagit upp korv för tining.
Alltid något ;)
Finns allt mer att göra men det var ju det där med lat ;)

Jag kan berätta med att första seminariet gick bra :)
Hamnade i en grupp som var helt okej, och där jag hade en av de i min grupp som jag jobbar med.
Så jag svettades men jag pratade iaf och så.
Men svettas gör jag ju nästan alltid :P
Och på tisdag är det dax för nästa, så jag hoppas man får en bra grupp då med.
Men det löser sig allt.

Nej jag får väl försöka ta tag i den där boken..

Hej.


Kommentarer
Postat av: Danialjohanna

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-19 @ 22:36:36
URL: http://danialjohanna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0