27:e april

Usch... Imorgon är det dax.
Då är det redovisning och opponering mot annans arbete.
Och jag känner mig väldigt oförberedd.
Jag har skrivit ner lite vad jag ska säga men vet inte när jag ska säga det eller nått.
Men det blir säkert bra. Nu ska jag bara hitta några kläder jag kan ha på mig med.
Känns inte jätte bra att stå framför alla i stor tshirt och mjukis byxor..
Så får försöka hitta något annat.
Vilket inte är så lätt när man på något sätt alltid lyckas glömma bort att sätta upp sig på tvättid :P
Det är tydligen väldigt svårt att få till en sån.. ;)
Jag trodde det var till tolv vi skulle hålla på imorgon, men är visst till ett.
Ja ja, imorgon eftermiddag är det förhoppningsvis klart!
Idag blev jag lite trött på dem, igen.
De sa en sak, jag höll inte med och sa så som det var.
Men då höll de inte med alls.
Men sedan när de sa samma sak igen och Erik sa emot och sa samma sak som jag sa innan.
Ja då var det inget snack om saken, då höll de med honom ??
Ja ja, som sagt. Förhoppningsvis är det över imorgon!

Nej nu är det nog dax att borsta tänderna och läsa vad jag ska säga en så där 1000 gånger så jag har lite koll på vad som ska stammas fram imorgon!


Kommentarer
Postat av: Wap

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 09:44:49
URL: http://wap.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0