26:e april

En dag till slut.
Imorgon är det till Trollhättan igen.
Men sent åker jag in, för tydligen ska vi inte ses förrän halv två.
Heja smarta idioter.
Imorgon ska vi gå igenom vad vi ska säga på redovisningen, och även läsa igenom en annan grupps arbete och få fram kritik på det. Ja ha. Jag är kass på sånt. Säger ju alltid "det ser bra ut".
Får hoppas de andra är mer kritiska av sig.
Näst sist ska vi redovisa med. Undra om läraren vill att jag ska sitta och nästan spy hela dagen?
Jag ska nog sikta på hans knä isf.
Nej, nu ska vi inte vara sådana.
Nu ska vi tänka positivt.
*blä*
Förhoppningsvis är det bara dessa två dagar kvar!
Jag hoppas så innerligt att vi inte behöver kompletera rapporten så vi kan lämna detta bakom oss.
Snart dax för medium, då blir det nog sängen.
Skönast där.

Nej, känner hur jag bara tappar humöret mer och mer så lika bra att lägga ner detta och gå och lägga sig.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0